Niestety, konsole nie mają takiego szczęścia
Jak już pewnie każdy miłośnik Minecrafta wie, wyszedł snapshot 1.10. Dodano więcej nowości niż ostatnio pisałem. Od teraz na biomach tajga i sawanna generują się wioski. Ukazały się też bloki struktur „save”, „data”, „load” i „corner”, służą one do przenoszenia i generowania struktur. Endermany mogą pojawiać się w Netherze. Dodano nowe bloki: cegła Netheru z brodawek, brodawkowy blok, blok magmy, który zadaje obrażenia, chyba że będziesz chodzić na Shifcie, tekstura tego bloku jest animowana, blok kości, który występuje naturalnie pod piaskami, czyżby Mojang miał dodać większe zwierzęta?
Twórcy dali nam do dyspozycji 9 nowych jajek spawnujących: Witer skeleton, Stray, Husk, Elder guardian, cat, muł, koń szkielet, który był kiedyś w grze jednak go usunięto tak samo jak koń zombie. Pojawiła się opcja auto-skakania i nowe potworki! Dodano nowego moba Husk, to pustynny zombie, nie pali się w świetle słońca i występuje na pustyni, oczywiście jest agresywny, długo wyczekiwany przez nas niedźwiedź jest niebezpieczny, gdy zaczepia się jego dziecko, pływa szybciej niż my i występuje na polach zamarzniętych kolców. Stray, czyli nowy szkielet duch strzela do nas strzałami z efektem spowolnienia. Bloki, na które oddziałuje grawitacja emitują cząsteczki. Od teraz na biomie Messa występują kopalnie i to na powierzchni. I na koniec… w wioskach mogą generować się mosty! Jeżeli coś pominąłem, to przepraszam, ale chciałem napisać jak najwięcej. A teraz zabieram się do testowania nowości.