14. listopada uczniowie klas VI a, VII a i 5a Eurogrupy wzięli udział w wycieczce do Zielonej Góry. Wyjazd został zorganizowany przez wychowawczynie klasy VI i VII we współpracy z Biurem Podróży MEGA TOURS. Przewodnikiem wycieczki był przesympatyczny i znający się na swoich fachu pan Adrian, który ciekawie i zwięźle opowiadał historię miasta i o miejscach, które zwiedziliśmy.

Zwiedzanie rozpoczęliśmy od wizyty w palmiarni, gdzie z tarasu widokowego mogliśmy podziwiać panoramę miasta. Następnie spacerkiem przeszliśmy do Centrum Przyrodniczego Keplera. Pogoda nam sprzyjała, więc po drodze poznaliśmy historyczne miejsca Zielonej Góry, spotkaliśmy najstarszego mieszkańca i poszukiwaliśmy Bachusów. W Centrum Przyrodniczym wzięliśmy udział w warsztatach dedykowanych “Chemia na talerzu” i zwiedziliśmy wystawy przyrodniczo – naukowe. Wszystko można zobaczyć, dotknąć, wypróbować, przekonać się na własnej skórze. Czas w centrum upłynął bardzo szybko. Zadowoleni udaliśmy się na ciepły posiłek.

Wizytę w Zielonej Górze zakończyliśmy projekcją filmu “Życie drzew” w Planetarium Wenus – ogromne wrażenie zrobiło na nas to miejsce. Mogliśmy też sprawdzić, ile ważylibyśmy mieszkając na innych planetach. W drodze powrotnej pan Adrian przeprowadził quiz z nagrodami, przeplatany brawami, śpiewami, podziękowaniami i wybuchami śmiechu. To był bardzo udany dzień!