Czerwiec wspaniały miesiąc na szkolne wycieczki . My też (uczniowie klas I c oraz I e wraz z p. Małgorzatą Łupińską i p. Małgorzatą Tomaszewską) byliśmy na wspaniałej wycieczce w Trójmieście, właśnie w czerwcu.

Czas ten spędziliśmy wspaniale, był to przedsmak wakacyjnego relaksu. Odpoczęliśmy i zregenerowaliśmy siły. Czekał na nas ogrom atrakcji. Pierwszego dnia po przyjeździe ruszyliśmy do centrum Gdańska, aby zapoznać się z tym pięknym, starym miastem. Idąc najbardziej znaną ulicą miasta – ul. Długą mogliśmy zobaczyć Ratusz Głównego Miasta Gdańsk, Dom Uphagena, przepiękne zabytkowe kamienice. Na Długim Targu zatrzymaliśmy się pod fontanną Neptuna i wysłuchaliśmy ciekawej historii związanej z Dworem Artusa. W drodze na obiadokolację wstąpiliśmy do Kościoła Mariackiego, a także mogliśmy ujrzeć znany Gdański Żuraw, który znajduje się na Długim Pobrzeżu. Drugi dzień wycieczki był bardzo bogaty w atrakcje. Po śniadaniu pojechaliśmy do Oliwy, gdzie wysłuchaliśmy niesamowitego koncertu organowego w Katedrze Oliwskiej. Następnie odwiedziliśmy najdłuższe nad Morzem Bałtyckim sopockie molo. Niesamowicie piękny widok Zatoki Gdańskiej sprzyjał nastrojowi do robienia pamiątkowych zdjęć. W Gdyni zwiedziliśmy statek-muzeum „Dar Pomorza” zakupiony niegdyś przez społeczeństwo Pomorza dla Szkoły Morskiej w Gdyni. Trzeci dzień poświęciliśmy na poznanie historii miasta Gdańsk. Na Starym Mieście odwiedziliśmy Kościół św. Katarzyny, widzieliśmy najstarszą pocztę oraz pomnik obrońców Poczty Gdańskiej. Udaliśmy się także do Stoczni Gdańskiej. Na Placu Solidarności zapoznaliśmy się z historią tego miejsca i podziwialiśmy Pomnik Poległych Stoczniowców. Z tarasu Europejskiego Centrum Solidarności zachwycaliśmy się przepiękną panoramą Gdańska. Największą atrakcją wycieczki był rejs galeonem „Lew” na Westerplatte. Pogoda w tym dniu nam dopisała. Na półwyspie zwiedziliśmy Wojskową Składnicę Tranzytową, Koszary, Cmentarz Obrońców Westerplatte oraz Pomnik Obrońców Wybrzeża. Wszyscy byliśmy pod wrażeniem tego, co zobaczyliśmy. Jak to przystało na wycieczkę nie obeszło się także bez wspólnych pamiątkowych zdjęć. W drodze powrotnej do Białegostoku z uśmiechem wspominaliśmy wyjazd do Trójmiasta.