Przez długi czas myślałem o stworzeniu wielkanocnej gry, którą będę mógł pokazać moim bliskim. Miał być to prezent ode mnie z okazji tego ważnego święta. Po długich namysłach postanowiłem, że zrobię ją w programie do tworzenia gier i różnych bajek – w Scratchu. Grę tworzyłem bardzo długo oraz każdy skrypt dobrze przemyślałem.
Aby zacząć grać, należy nacisnąć spację, Główną postacią w mojej grze jest żółty kaczor. Steruje się nim dwoma klawiszami – strzałką w lewo i w prawo. Jego zadaniem jest dotknąć głową pisankę, która zmienia kolory. Za każde jej dotknięcie otrzymuje się 10 punktów. Dodatkową przeszkodą są dwie piłki, które zwierzę musi unikać, gdyż za każde zetknięcie traci się 10 punktów. Wygrana następuje po zdobyciu stu punktów (licznik znajduje się w lewym, górnym rogu). Następnie gra się zatrzymuje. Aby zagrać w nią jeszcze raz, trzeba wcisnąć spację. Chociaż Wielkanoc minęła nic nie stoi na przeszkodzie aby zagrać.